Saturday, February 25, 2012

my motivator..

sejak aku duduk kat matrik ni..tiap2 bulan ayah akan datang jenguk aku..since rumah ayah dengan matrik ni tak berapa jauh so tiap2 bulan ayah akan hantar duit belanja sendiri kat tangan aku..

setiap kali dia datang setiap kali itu jugak lah banyak kata2 motivasi die bagi kat aku..menurut mak aku ayah aku ni dari dulu kuat membaca..time orang tido die jage,,time orang jage die tido..hihihi..

alhamdulillah dengan motivasi ayah tu aku rase sedikit sebanyak membantu aku untuk terus cekal dekat matrik ni..banyak dugaan sebenarnya dekat matrik ni...tambah2 buat orang yang macam aku sebab aku ni bukan janis yang pandai sangat macam kawan2 aku yang lain..so aku memerlukan effort yang lebih tinggi supaya aku dapat menjadi setanding seperti mereka..

ayah,,i just want to let you know that i love u so much~~you are the best motivator i ever had...sedihh jugak rase sebab lepas ni mungkin susah nak jumpa ayah dah sebab tinggal 2 bulan lebih lagi je aku akan berjuang di sini..lepas tu habis n aku harap sangat2 aku boleh lulus cemerlang so that aku boleh capai cita2 aku..

love u dad..

mak ngan ayah dah cerai since aku umur 2 tahun lagi..its a heartbreaking but,,,,nevermind~~

No comments:

Post a Comment