Monday, April 11, 2011

leader

bukan senang nak jadi seorang pemimpin ni....tambah2 bile kite ni perempuan..haihh...hati perempuan ni tak same dengan hati lelaki tau..aku sendiri pernah rase macam mane peritnye menjadi seorang ketua ni..huhh..

alhamdulillah aku syukur sangat sebenarnya bila dilantik menjadi ketua pengawas merangkap ketua pelajar sekolah..sekurang-kurangnye ade la pelampung aku nanti untuk masuk ke u..mule2 tu memang teruja gile2 kentang punye..tapi lame2 aku mule rase macam tak best je..

sebagai seorang ketua aku akui aku memang tegas..bah kan dengan kawan baik aku sendiri pun aku boleh kenakan tindakan undang2..tak boleh tutup mate je maa..hehe..

tapi yang paling aku terase hati sekali ialah apabila ade segelintir budak2 pengawas nak boikot aku(ingat kak lela tak tau ke??hehe)..aku mengharapkan mereka itu akan menggantikan aku nanti bile aku dah keluar..tapi diorang sendiri tak nak tunjukkan kredibiliti diorang kat aku..sampai yang nak keluar dari lembaga disiplin pun ade..sedihh tau...

tapi ape2 pon semua tu lumrah bagi aku..dalam dunia ni memang gile bodoh la kalau kite ingat semua orang tu suke kat kite..sedangkan nabi muhammad pun macam2 dugaan yang baginda lalui..

alhamdulillah ketika aku sedang berdukacita ade insan2 yang sudi menenangkan aku...terima kasih kepada cikgu suhainin kerana selalui menasihati aku..dan tak lupe jugak kepada timbalan aku yang merangkap best friend serta anak sedare aku.nurul atiqah...hehe..kerana selalu memberitahu yang sebenarnye kepada aku..terlalu menghargainya..

dan alhamdulillah jugak lah hanya segelintir sahaja yang bersikap sedemikian..yang selainnya itu memang amat menggembirakan hatiku..terima kasih kerana sudi bekerjasama dengan kak lela..sayang korang...kepada teman2 jugak tak lupe..terime kasih u ollss..hehe...

plak kesayangan i..hehe
 

hehe..

sape nak tgk gambar2 kenangan kitorang klik kat sini....



No comments:

Post a Comment