Saturday, June 15, 2013

Ape yang aku nak???

Hmmm....while listening to bruno mars's song..when i was your man...imagining myself in the situation...as usual when i get to listen to  my fav song....huahua....kesahhh...

Last paper isnin ni..then balik...then kije kejap...cari duit balik......carikk pengalaman....carikk jodoh..eh..haha....dah lame tak balik kampung...rindu kat boyot aku...hmm...musti die pon rindu kat aku kan???haha...entah2 boyot tu tak kesah pon aku ade ke tak...

Mase tu berlalu macam tu je...boleh jadi macam2 dalam tempoh waktu itu...ye...aku menyaksikannya....hmm....okehh...nak dengar era jap...pastu stadi...usaha terakhir untuk paper data struct ne....tadi dah stadi kejap...bapak pening...haha....

Oh..btw...aku rindu kau bai...setannn aa kau tak reti nak carik aku...tapi aku tak berharap pon...haha...k laa...kalo ko kawen jangan jemput aku...

No comments:

Post a Comment