Monday, May 20, 2013

can't wait!!!!!

nak balek..nak balek...bak balek..

tak kire hari khamis ni aku nak balik jugak...nak jumpe mak...aisehh...rindunye nak peluk2 mak...nak makan mak masak..huu...yummehh...yummeh...

oke..final dah nak dekat..aku pulak kene buat rayuan untuk masuk kolej kediaman...merit tak cukup ahh...aisehh...takpelah...aku cuba untuk buat rayuan..kalau dapat alhamdulillah..kalau tak aku akan ikhtiar cara lain...

esok birthday aku,,tatau la ade orang ingat ke tak..hoho...tapi takpe,,kadang2 aku pon lupe birthday aku...huahua...

esok ade kuiz...hari lepas luse pulak ade test...hurmm...takpe..aku akan cube untuk kuatkan diri..oishh dah dekat pukul soploh..nak study...

mak ngan akak...tunggu...dekla datang...hoho...tak sabo..tak sabo...



No comments:

Post a Comment