Sunday, March 24, 2013

hilang rasa

lately ni badan rasa sangat2 tak sihat,,,kejap rase panas kejap rase sejuk,,kepale selalu sakit...mungkin cuace kot,,,

mood semue lari,,,hilang macam tu je...yang tinggal sekarang mood nak balik kampung,,nak jumpe mak...rindunye..rase macam dah lame tak balik,,walaupun baru sebulan lebih je,,,

jujur,,,aku tak boleh fokus kat pelajaran dah sekarang ni,,,minat aku dulu yang membuak2 nak sambung belajar seakan akan layu..aku juz harap minat aku tak mati je...tuhann....ke mana pergi semangatku ini????

hari ni ade test mid term untuk math...aku baru tahu semalam...dan perlu cover banyak sekali untuk test ni...aku rase aku dah overload,,walaupun banyak lagi aku tak cover...otak dah rase tepu,,entah...aku pasrah je...

masa memang tak boleh diulang balik...ape yang tinggal cume masa yang akan datang je,,,aku perlu terus tabah..walaupun lepas ni aku terpakse berjalan seorang sahaje...entah siape yang sudi menemani,,,

rasa yang begini...kenapa hadir???aku rase kosong..kosong sangat2...aku rindukan perak...aku rindukan mak,,akak,,abang...dan ayah...sumpah...aku rindukan suasana dulu2...akak dan abang yang selalu ade..gelak2 kite pada masa dulu...walaupun susah kite tetap ketawa,,,rindu saat2 keluar dari pintu sekolah arab je akak,abang mesti dah ade...nak bawak aku balik,,,

kalaulah masa dan saaat2 itu boleh dibeli,,,sumpah aku akan bayar walau nilainya membebani aku,,, memori yang aku akan bawak sampai mati,,,walau gaduh macam mane pon dengan adik beradik at the end of the day diorang jugak yang aku cari,,,walau marah macam mane pon aku dekat mak,,hemmpas2 pintu semue,,mak tetap ade untuk aku,,

aku cume terlalu rindu,,,rindu kenangan lepas..tuhan izinkanlah memori itu berulang lagi,,walaupun hanya dalam lelapku,,,tuhan izinkanlah,,,izinkanlahh... :'(..

air mata ini entah mengapa terlalu deras...i reallly need someone right now..!!!!!!

No comments:

Post a Comment