Friday, February 17, 2012

my kembar

sejak bile plak aku ade kembar ni kan??haha..aku pon tak tahu..tapi since masok matriks ni tetibe lak boleh ade kembar..haha..ni semua berpunca aku dengan sorang awek ni asyik terpakai baju yang same je dengan aku..haha,,,sampai kawan2 aku yang lain gelar kitorang ni kembar..cis!!korang..haha..selalu gak la kitorang ni jadi bahan dorang nak gelak..menci tau..tapi takpe.kitorang tak kesah dah sebab kitorang sayang antara satu sama lain...kan kembar???adehh..hihi...


kamilah boriaa..lalalalala


aku sayang ko kembarr~~haha


No comments:

Post a Comment