Saturday, November 26, 2011

malaysia dan indonesia

huhh...kecut perut tengok the big match of malaysia n indonesia fighting for da gold medal in the sukan sea...dua2 bagus..hehe..tapi aku agak tak puas hati kenape kite punye atlit dilayan sebegitu rupa sekali di indonesia???kenapa??sampai kena guna kereta kebal untuk memudahkan perjalanan..huhh..fanatik sunguh mereka itu...

aku seperti biasa tidak ketinggalan menonton perlawanan itu..haha....oleh kerana aku duduk dekat asrama..so aku kene turun ke kafe...huhh boleh tahan jugak ramai yang turun malam tu...aku ingat perempuan tak suke bola kecuali aku je...haha

sakit jugak la tekak menjerit malam tu....goal...!!!!!!!!!!!tapi tak gol2 jugak..haha...biase la tu...siap call si die lagi tu pakse nengok bola jugak..hehe..

boleh plak bola habis lambat malam tu...siap sampai penalti lagi tu...dah la esoknye ade kuliah..haha...demi menyokong malaysia ku gagahkan jugak tengok sampai habis...berbaloi rasenye sebab malaysia menang..harap dapat melenyapkan keangkuhan garuda...hehe...


sebahagian penonton pada malam tu..hahaha

No comments:

Post a Comment