Thursday, August 4, 2011

tentang tempat ini...

lama sungguh tak berupdate...(bajet byk peminat je..haha...)..huhh so..for the first ever aku rase kehidupan berjauhan dengan keluarga ni is like a disaster...huhuii..tapi sekejap jela rase macam tu...lepas tu ok dah...hoho

being a matriculasian is really2 make me feelin like i'm running never stop...kelas start pukul 8 pagi and paling awal akn habis pukul 4...sometimes boleh sampai ke pukul 5..habes dari kuliah aku akan balik bilik basuh baju then solat asar...everyday with the same routine....

malam plak aku buat ape???i'll finish all my zillion of assignment n tutorial...but sometimes aku memang tak mampu nak siapkan...kalau sampai pukul 2 pagi pon tak siap aku akan biarkan je keje tuh..haha...dan ak akan redho je ape yang akan jadi esok...lecturer nak marah pon marah lah~~adeihh....

masa mule masok tu memang rasa nak give up...tapi alhamdulillah semangat itu terbina kembali..syukur aku tidak termasuk di dalam golongan yang mudah putus asa ...huhu...whatever it is i love kmpk...terima kasih ya allah..



hak2~~gamba ni pon ak ambik...

the night view here..






p/s; kmpk banyak pemandangan hijau..aku suke...tenang di sini...

No comments:

Post a Comment