Monday, April 18, 2011

popia...sesiape????

tetibe pulak nak tulis entry kali ni pasal popia...hehe...sebenarnya setiap hujung minggu je aku mesti pegi tolong bapak aku jual popia..perghh memang letih gile2 kentang laa....sebab isnin sampai jumaat aku keje...pastu jumaat petang tu sampai ahad pulak aku tolong abah...huhu..

semua ni bagi aku pengalaman..jadi nanti bile masuk universiti nanti takde la aku terkejut beruk sangat kan sebab nak kene buat 2 keje dalam satu2 masa...pastu nak letih2 tahap gaban camni..kan??kan???hehe




 



 

 

  


p/s: aku cinte duniaku...hehe




4 comments:

  1. Suka popia..suka sangat..sedap!!!

    ReplyDelete
  2. tambah2 kalau kuah lebih...perghh...

    ReplyDelete
  3. fevret popia basah tu....nak buat x reti. boleh blaja dgn awak lah yer cara nk wat kulit popia tu...hehe bulih?

    ReplyDelete
  4. hehe..saye pon tolong jual je...yang buat semua tu bapak saye...kene suruh die la yg ajar...hehe

    ReplyDelete