Wednesday, April 13, 2011

aku mahukan..

a doctor in the house..aku memang serius gile ingin memiliki buku ni..no matter how kot..haha...melihat kepada review buku ni kat dalam surat khabar pon dah membuatkan keterujaan aku meledak ke tahap enam....

sejak dari sekolah menengah lagi sebenarnya aku dah minat kat tun ni..dulu kalau aku selak je surat khabar then nampak muka die memang aku akan gunting2 pastu simpan gambar die..hehe..

aku suke baca nota2 tun dekat facebook die..kebanyakan catatan nya bagi aku memang bernas..luv it..hari tu dah cari dah kat putrajaya buku ni tapi dah habis..see..orang berebut gile2 kentang nak beli buku die..awesome..  ape2 pon aku harap dapat memilikinya suatu hari nanti..biarpon harus menunggu....



2 comments:

  1. me too...his fB follower gak...suka baca pandangan dia..

    ReplyDelete
  2. semuanya bernas kan??like2~~

    ReplyDelete